tiistai 3. toukokuuta 2011

Pinkkiä pinkkiä


Hame esikoiselle.


Tänä aamuna oli taas niin vaikeaa neidillä vaatteiden pukeminen. Eilen illalla oltiin yhdessä katsottu mitä hän laittaa aamulla päiväkotiin. Mutta eihän ne vaatteet tietenkään kelvanneet. Mä haluan sukkahousut! Mä haluun mekon (tai hameen), mutta en ainakaan housuja. Housujen kanssa ei voi tanssia. 

Ollaan yritetty houkutella hänelle välillä housutkin jalkaan, niitä kun on kaapissa iso pino. Mutta eihän sitten voi tanssia. Onhan se ymmärrettävää. Joo, no äiti siis tukee neidin housuvastaisuutta. Taas hame!


Kankaan löysin Eurokankaan alelaarista, en muuten ehkä olisi ihan näin pinkkiä kangasta ostanut. No, ainakin neidin luulisi tykkäävän väristä :) Mä en muuten tajua miten mä sain tänään KAKSI kaksoisneulaa poikki. Pitkään se ensimmäinen kaksoisneula oli kyllä pysynytkin kasassa. Mä siis olin korjaamassa vanhaa hametta ja ompelin ilmeisesti liian paksusta kohdasta (ei se mun mielestä kyllä ollut liian paksu) ja vaikka varovasti yritin niin poikkihan se meni. Ja tämä tapahtui siis kaksi kertaa. Harmitus!

No, tietty tuo hame piti heti saada valmiiksi, niin tikkasin vyötärökaitaleen ja helman sitten suljetulla overlock-ompeleella. Tuli aika kiva. Jotenkin sopii tuohon kankaan kuvioon. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti